czwartek, 17 kwietnia 2014

Współpraca z klientem – nie zawsze jest kolorowo

Dzisiaj krótko, ale na temat, który jest dla mnie totalnie niezrozumiały. Tym razem krótko o współpracy projektanta/ architekta wnętrz z klientem. Z autopsji wiem że bywa różnie, i nie chodzi o to że klienci są dobrzy czy źli. Kwestia bardziej leży we współpracy, kontakcie, złapaniu nici porozumienia i zrozumienia. Ja nie mogę narzekać na swoich klientów, ale tez nie mogę powiedzieć ze są idealni, bo sądzę że nie ma klienta idealnego tak jak nie ma człowieka idealnego. ale nie potrafię zrozumieć jednej podstawowej rzeczy.
Dlaczego zdarzają się klienci, którzy biorą projektanta, współpracują z nim na każdym etapie projektu, wypracowujemy wspólne kompromisy, następnie są zadowoleni i akceptują projekt w 100 %. Ale ale nie może być tak pięknie, w ostatniej minucie już przy realizacji coś zmieniają! Dla nich mały detal, ale detal który burzy założenia koncepcji! a miało być tak pięknie, chciałoby się powiedzieć ;/


Jednak gdy emocje opadły, klienci przyznali, że teraz to im się tak NIE podoba i chcą wrócić do poprzedniej wersji. Z takiego obrotu sprawy cieszy się tylko jedna osoba WYKONAWCA ;)

JUST BREATHE LIFE GOES ON :)



3 komentarze: